Hayatımdan bir hafta

Posted: 24 Ekim 2010 Pazar by Mengüalp in Etiketler:
0





Ptesi: Fırat IEEE ile TTNet'le geleceğini netleştir etkinliği vardı. o gece 3'de yatıp sabah 7'de uyandım. saat 8'de AKM'de olacak şekilde evden çıktım. Saat 9'a kadar gelen 2 misafiri kantine götürüp kahvaltılarını yaptırdım. Bu arada bizim ekip 10:30 gibi AKM'de toparlandı -anti parantez yakalıkları unuttuğum için koştura koştura eve gidip aldım, geldim. Saat 11'e kadar ekipman hazırlandı görevler dağıtıldı ve akşam 6'ye kadar AKM'den çıkjavascript:void(0)madık. O gün eve 8'de geldim, doğal olarak dersleri kaçırmıştım =/. Akşama kadar yemek yada bulaşık, çay vs ile uğraştım. gece 3'e kadar bilgisayar başında oturup uyudum.

Salı: o yorgunlukla öğleden sonra 5'de uyandım. evde bozuk bilgisayar vardı, anakartı sökülmüş 6'ya kadar onu takmaya çalıştım. Anakart kılavuzu olmayınca doğal olarak uzadı. 6'da dersim vardı, kartla uğraşmak için(PowerLed, Power SW, Reset SW, H.D. SW Speaker pinlerini düzgün takamadım) dersi ekip ona da gitmedim. Saat 9'a kadar uğraşıp sonunda vaz geçtik. Akşam 9'dan sonra ertesi gün ki tanışma toplantısı için sunum hazırlayacağımız arkadaşı beklerken yemek yedim. Nihayet 11'de geldi ve sunuma başladık. Sunumu hazırlamamız ve uyumamız epey vakit aldı, elimizde olmayan nedenlerden ötürü. Ppt sunumu sabah 7 gibi bitti. 8 gibi uyuyabildim.

Çarşamba: Sabah saat 11'de uyanıp (3saatlik bi uykuyla) elimdei yükleri alıp, sunumu beraber hazırladığım arkadaşla tanışma toplantısının olduğu salona doğru yolaçıktık. 12-13 arası sunumu yaptık. Sonrasında mühendislik kantininde oturduk. Yorgun olduğumdan, saat 4deki derse de girmeyip eve geldim, biraz dinlendim ve akşam 8'deki derse gittim. Bu gün tarık ve ipek adında bi arkadaşım geldi, -sadece 1tane kişi bunlar- bi güzel yemek yapmışlardı afiyetle yemiştik. he bi de bugün sular kesikti!

Peşembe: akşam 4 gibi uyanıp 5deki derse gittim, bugün bjk-porto maçı olduğu için 8'deki mikro dersine kalamayıp eve döndüm. maç başlamıştı, dışardan yemek söyledik maçı kaybettik, sular hala yoktu. geceye doğru gelmişti. bugün cuma günü olan kontrol labaratuvarı için rapor hazırlamaya başladım. hiç abartmıyorum, saat 3'e kadar oyun oynadım -sadece 2 oyun- arada geyik eğlence şamata gırgır derken 3saat geçivermiş.3'de geçen haftaki föyü okudum ve ne yapmam gerektiğine karar verip, grafik tasarladım okudum araştırdım öğrendim, kontrol hatmi ettim. sabah 7'de her şeyiyle rapor hazırdı.

Cuma: saat 2:45de uyanıp koştura koştura bizim bölüm yolu üzerindeki tek anormal olmayan fotokopiciye gidip çıktı aldım ve deneye çalışmadan gittim :D. deney gereksiz yere bizim sorumlu hocamızın prensipleri nedeniyle 45dk sürecekken tam olarak 120dk ya kadar uzadı!! deneyden çıktım. tabi deney tutanağını fotokopi çektirip birini hocaya birini arkadaşa geri verip eve geldim. salonu toparladım, 3tane masa temizleyip salona koydum, çöpleri dışarı attım, çamaşırlığı düzelttim, tv'yi içeri odama aldım, sıcak su koydum, dışardan yemek söyledim, kısacası akşam başlayacak IEEEXtreme yarışması için gereken ne varsa yapmaya çalıştım(hocalardan yazıcı dilenmek dahil), sonuçta yarışmaya bizim salonda katılacaktık! Unutmadan bitirme ödevim için bi hocayla anlaşma yaptım :). su kaynayınca 1haftalık bulaşığı yıkamaya başladım -ki bu hafta içerindeki tüm bulaşıklardı- yemeğim gelene kadar hepsini köpürttüm. yemek geldi, yemeğim soğudu fakat bulaşıkların başından bitirmeden kalkmadım. yemeğe bilgisayar başında geçtim ki aynı zamanda kendisini önemsemediğimi düşünen kardeşimin gönlünü alayım diye.. onunla sohbet ederken saat biraz ilerledi yarışma için saat 9'da bizim evde buluşacaktık. sayımız 5'e çıkınca evimin önündeki karfura gidip alışveriş abur cubur aldık. eve geldiğimizde baktık ki yarışmaya daha var, bi counter-strike atalım diyip oyuna koyulduk. bitti ve kapattık. saat 3 oldu yarışma başladı kafa patlatmaya başladıktan sonra ortamı biraz fotoğrafladık. sabah 6'ya kadar kafa yorduktan sonra ekibime yiyecek almaya pastaneye gittim, giderken güneş yeni doğuyordu-fotoğrafladım. döndüm çay demledim kahvaltı yaptık. sonra ekip yorgun olduğundan uyumaya gittik. odama geçip biraz FMA izledim, saat 11 gibi uyuyup 4 gibi uyandım. Yarışmayı tamamladık. Dağıldık. Yemek yedim, soğuk bişiler içtim, ev gider hesabı yaptık, biraz dota attım ve tarih-saat şuanda 24.10.2010 C.tesi gecesinden sonraki Pazar günü sabahının 3:27'nin körü ve biraz yorgun hissediyorum kendimi..

Bu yoğunluktan ötürü, yazmaya fırsat bulamıyorum.

Dipnot: Resimkdeki Luffy uyurken yemek yiyebilmektedir. Multitasking'e bir atıftır.

0 Yorum:

Powered By Blogger