I Have No Cannons That Roar

Posted: 1 Şubat 2010 Pazartesi by Bekçi in Etiketler: , , , , , , , ,
0

Benim Gürleyen Toplarım Yok

benim gürleyen toplarım yok
fakat Allah’a ve aşka inancım var
ve seni başka kimseye teslim edemem
annem benim, Bosna, aşkım

o yıkıp geçen lanet tanklar
ne Una’mın gücünü kırabilir
ne de güneşin parıltılı çağlayan tanelerinin
seni son nefesime dek savunacağım

bu kadarcık saadeti olsun koruyacağım
kalbimde bir kor ve oğlumun gözyaşlarını
allah’ın rahmeti ve evimin kapısını
yolculuğumun sonunda bir ışık gibi

ve senin sıcak gözlerin
ve Bihaç’ın sevgili ışıkları
yansın kalbimde bu gece
ölümde zafer gelir
mezarımı arama benim
hürriyet gelecek
ben gittiğim zaman
artık her yerde olacağım

Una’dan gelen ılık bir esintide
dalgalanan ve damla damla akan nehirde
bir çocuğun gülümseyişinde
Bihaç’ın mavi göğünde

beni nasıl bulacağını bileceksin
diğer herkes için yalnızca bir sırrım
ve o çiçeklerin tatlı ıtrını kokladığında
işte o benim ruhumun reyhasıdır

ve senin sıcak gözlerin
ve Bihaç’ın sevgili ışıkları
yansın kalbimde bu gece
ölümde zafer gelir
mezarımı arama benim
hürriyet gelecek
ben gittiğim zaman
artık her yerde olacağım

benim gürleyen toplarım yok
fakat allah’a ve aşka inancım var
ve seni başka kimseye teslim edemem
annem benim, Bosna, aşkım

Dino Merlin

Terc: Skandrant

0 Yorum:

Powered By Blogger