Mutter

Posted: 20 Şubat 2010 Cumartesi by Skandrant in Etiketler: , , , , , , , , , , ,
0

Ana

Büyümüş bir çocuk güruhunun gözyaşları

Onları beyaz bir saça diziyorum

Islak zinciri havaya atıyorum

Ve bir anam olsun diliyorum

Beni ışıtmış güneş yok

Süt akıtmış meme yok

Boğazımda bir boru sokuldu

Karnımda bir göbeğim yok

Ana

Bırakmadılar hiç meme emmedim

Sığınacağım bir koyun olmadı

Kimse bana bir ad koymadı

Telaşla ve döl olmadan yapıldım

Beni hiç doğurmayan o anaya

Bu gece and var

Ona bir hastalık yollayacağım

Sonra onu ırmağa atacağım

Ana

Onun ciğerlerinde bir yılan balığı yaşar

Benim alnımda bir doğum lekesi var

Onu bir bıçağın öpüşüyle sökeceğim

Ölümüme sebep olsa da

Ana

Onun ciğerlerinde bir yılan balığı yaşar

Benim alnımda bir doğum lekesi var

Onu bir bıçağın öpüşüyle sökeceğim

Ölümüme kanasa da

Ana

Ah, bana sabır ver

Rammstein

0 Yorum:

Powered By Blogger