Etiket Tartışması!

Posted: 18 Mart 2010 Perşembe by Mengüalp in Etiketler:
4


Etiket kısmıyla ilgili bir önerim var herkesi altına yorumlarıyla tartışma ortamına bekliyorum.
Tartışma konum şudur ki;

*Genel konu başlıklarını-hani siteye koyacağımız ana başlıkları-etiket yapalım?
Örnek: Mesela ABD-Yunanistan Vize kaldırma konusuna sadece "Güncel Siyaset" yazıp başka etiket koymayalım, yoksa reklam sitesi gibi olacak etiket başlığı. Ama şuna da dikkat etmeli, sonuçta sitede arama motoru var, ne istersek ordan bulabilir(ler)iz. Yani çok genel etiketleme konusunda talepte bulunuyorum.Ve eski etiketlerimizi düzenleyelim mesela?

**Ayrıca aramızda bir kişinin yazdıklarımızdaki türkçe olmayan kelimelere asıl türkçe kelimeleri yerleştirme konusunda öncülük etmesini istiyorum. Nitekim Skandart Bey siz olabilir misiniz acaba?

4 Yorum:

  1. Skandrant says:

    Onlar ayarlanır ama bence aksanları da muhafaza etmeliyiz. Mümkün olduğunca ağzımızdan çıktığınca yazalım mesela, zaten kitabî cümleler kurarken ister istemez şive de ona intibak ediyor. Benim bi alfabe düzenlemesi teklifim olacak yakında imla meselelerini onla birlikte daha ayrıntılarıyla tartışma imkanımız olur. Kelime dağarcığına gelirsek, hepimiz daha iyi bir dil için yeni kelimeler öğrenmeye ve öğretmeye mecburuz; bunun için de daha interaktif, daha ilgi çekici düzenlemelere gitmek gerekecektir. Bunun üzerine de kafa yoralım: "Günün kelimesi" flan tarzı..
    *Bak, yazarken aklıma geldi, şu aksan işini yalnızca yorumlarda mı yapsak, özellikle de serbest yazılarda, daha ciddi olanlarda ciddiyete göre ağırlaşsa dil...

  1. Mengüalp says:

    Biraz daha açıklayıcı bir tasvir alabilir miyiz? Ya da belkide saat geç olduğu için anlamakta zorluk çekiyorum. Ama benim şöyle bir sorunum var, kelimenin Türkçe olmadığını fark edebiliyorum fakat, aslını bulamıyorum, yardım istiyorum.

  1. ahmetnur says:

    şimdi siz beni beğenmiyormusunuz_?

  1. Mengüalp says:

    Ailecek beğenerek izliyoruz, meşhur sienıcırlarınızı :D

Powered By Blogger