Kuzey Köprüsü Fan Montaj Sorunu

Posted: 16 Mart 2010 Salı by Mengüalp in Etiketler: , , , ,
0

Asus A8N SLI DELUXE anakartımın kuzey köprüsü fanı ilk aldığım ay bozuldu. O zamandan bu zaman ucuz fanlarla idare edebiliyorken, bugün donanımım açılmıyor durumunda.
Sorunum ise şöyle ki :
Kuzey köprüsü üstündeki pasif soğutucu metalin fanı yıllar önce bozulduğu için, yeni fan aldım. Fan resmi


yanlız ufak bir kaç sorunla karşılaştım,

birincisi; aldığım coolmasterın aliminyum tabakasının altındaki yapıştırıcı çabukcak kuruyu verdi (tecrübesizliğimden)
ikincisi;
resimdende anlaşılacağı üzere, eski bakır tabakanın 2 tane vida slotu vardı, coolmaster fanın ise sadece yapışkan zemini var.

İşte sorunum: Kuzey köprüsünün etrafındaki elektronik kartın üstündeki plastiğe benzer ince tabaka(kağıt kalınlığında) düştü, üstüne fanı hiç takamadım, ama asıl sorun o plastik tabakaya fanı takamadım(soğutulması gereken kısımın alanına coolmasterın aliminyum tabakanın yapıştırıcı kısmı yeterli gelmeyerek-zaten ufak bir alanı var), çünkü yapışkanı kirlendi ve şuanda tüm çabalarıma rağmen köprünün üstünde durmuyor. Sizden ricam, aliminyum tabakayı kuzey köprüsüne monte etmek için ve aynı zamanda ısı iletimini sağlamak için yeterli bir yapıştırıcı veya fiziksel bir yöntem var mı? Yardım istiyorum, lütfen.

Açıklamalar:

-Eski metal bloğu çıkardım(zaten onu çıkardıktan sonra plastiğe benzer tabaka da düştü), çünkü: Kendinden plastik vidalıydı ve vidaların ucundaki plastik çıkartırken kırıldı ve aynı zamanda onun bakır kısımlarının yüzey alanı, coolmasterın aliminyum alanından daha az, soğutmaya daha az etki edecekti.Ve eski bakır tabakayı taksam bile ona uygun vida bulamayabilirim(büyük ihtimalle).
-Şuanda elimde sadece yapışkanı gitmiş aliminyum metal bloklu coolmaster fanı ve eski bakır küçük yüzeyli metal blok var.

Forumlardan cevap arayışlarım ise burda:

0 Yorum:

Powered By Blogger