Güç Kırıntısı

Posted: 28 Mart 2010 Pazar by Daisy in
3

Güç kırıntısı nedir?Güç kırıntısı nasıl koca bir güce dönüşebilir?Bunu kim yapabilir?

Buna filmlerde çok rastlıyoruz.Kötü adamlar, esas adamımızı döver, döver artık bizimkinin ağzı yüzü dağılmıştır.Belki beni öldür diye yalvarıyordur yada adamın yüzüne kanlı bir tükürük atar ama bizim kötü adamlar hemen öldürmez belki öldür diye yalvarması hoşuna gitmiştir.Belki de yüzüne tükürdüğü için iyice sinirlendirmiştir.Ona bir ara fırsat verir.Vurmayı keser artık adama konuşmaya başlarlar yada sadece bizim adam konuşur ama vurmayı keser artık.O işte o aralık var ya bizim adamımıza metafiziksel bir güç gelir hepsini aşağı indirir veya o aralıkta eline kesici bir şeyler gelir onu adamın kafaya saplar.Sırf verdiği o aralık yüzünden.Hemen öldürmediği için.Belki içten içe vicdan azabı çektiğinden vurmayı kesmiştir yada onu öldürmek için geçerli nedenlerini sıralıyordur esas adama ama o arayı vermiştir.Bizim esas adamımızda sıradan biri değildir o arayı kendi umduğumdan bile daha iyi değerlendirmiştir.

Bu sadece filmlerde olmuyor.Gerçek hayatta da oluyor.Bazen bir insanın sizin hakkında ne düşünmemesi gerektiğini planlarken onu tek başına bırakmak onun sizin hakkında ne düşünmemesi gerektiğini ve sizin onun hakkında neden böyle düşünmemesi gerektiğini gerektiren düşünceyi bile bulmasını sağlıyor.Buda gücünün son kırıntısında ona farklı bir koz getiriyor.İşte böyle durumlar da onu yalnız bırakmamak dikkatini farklı yerlere çekerek onu konudan uzaklaştırmak gerekiyor.

3 Yorum:

  1. Mengüalp says:

    Özellikle jest ve mimikten çok, sözlü anlatımı kullanan Animelerde bunu çok görüyoruz. Katılıyorum Molgun Copr.'um, bir de ben örnek vermek istedim; Gereksiz biri, işin ehliyle dalga geçtiğinde, onu bir şekilde aşağıladığında sonuç o kadar feci oluyor ki, ehil kişi resmen ağzına sıçıyor :D. Kendimden örnek vereyim, bir arkadaş bana turnuvada sondan 15. olduğumu söylemişti(Türkiye Satranç Şampiyonası 12 Yaş Katagorisinde-bunu diyen kişi benden bir yaş küçüktü ve alt kategorideydi). Arkadaş kendi grubunda 70. falan olmuştu, ben de 150 kişi içinde sondan 15. olmuştum. Tabi asıl mevzu bu değil, arkadaşın benimle dalga geçmesiydi. Küçümser bir şekilde, "Demek ki ben sizin grupta oynasam sondan 16. olacakmışım" gibilerinden bir şey demişti!! Tabi bu sırada Karabük 23 Nisan Satranç turnuvası Finalindeydik, rakibim de kendisiydi. O güç kırıntı olmaktan çok, Street Fighter IV'de Ryu'nun Super'ine dönüşmüş ve hayli birikmişti. 2 Maç yaptık, birinde dalga geçerek oyunu zorunlu pata(beraberliğe) bıraktım, öbüründe de eze eze yendiğimi anımsıyorum.(Hikayedeki örnekler Çağakan T. ile aramda geçmiştir. Lütfen bunu paylaştığım için beni kendini beğenmiş biri sanmayın, sadece samimiyetimi sizlere sunuyorum, okadar.)

  1. Daisy says:

    zaten bizim yorumlardan da ayrı bir yazı olur mengü :)

  1. Mengüalp says:

    Merak etme yorumları derleyip koymayı düşünüyoruz :D

Powered By Blogger