Posted: 18 Mart 2010 Perşembe by ahmetnur in Etiketler: , , ,
4

mühendis beyin paylaşımlarına biraz katık...

www.agaclar.net ot namına ne varsa bağrında bulunduran sitemiz bahçecilik konusunda uzmanlaşmış türkiye nin tek sitesi.

http://www.korsanfan.com/forum/index.php sitesi ile saygı değer mühendis beyin one piece merakına şifre, üyeler harici göremez tarzında uyarı mesajları olmadan hatta  http://www.korsanfan.com/forum/one-pice-mkv-bolumler-guncel-mediafire-t2570.html linkinden tüm bölümleri beklemeden netim koparmı acaba , uf  yine reset mi atacam modeme derdi olmadan katıksız bir şekilde ulaşabilirsiniz.

Bir Diğer sitemiz de mynet kendisi ileri geri her haberi sunan bir sitemiz. en son göze çarpan manşetlik haberi de

"Ağrı'da 'yılan' bebek dünyaya geldi"

efendim haber haber olmasına da canım bebeğin fotoları "zaten yaşama şansı yok" kanısı ile tüm türkiye cumhuriyeti vatandaşları ben dahil paylaşılması  ne kadar etik_? sonra doğumhanede o fotoğrafları çeken, çektiren, basına vermeye müsade eden yönetici tayfası var ...

4 Yorum:

  1. Mengüalp says:

    Abicim linkleri html ile yazarken bağlantıyı ekle, bir de yazarken yazıma dikkat edelim.

  1. Skandrant says:

    Ahmed okuduğu gibi yazsın ben arkasındayım!

    Nerde galdıñ lan ghaç zamañdır, palavracı Ämêt!

  1. Mengüalp says:

    Yazım derken link verirken arada bir boşluk var onu kast etmiştim.

  1. Ali Osman says:

    hoşgeldin abi :) bomba bir giriş yaptın bloga devamını dört gözle bekliyorum ^_^

Powered By Blogger